پسر من متولد دی ۱۴۰۰هس .
امسال میره پیش یک .
پیش یک اجباری نیس
امسال باید بره پیش2
اختیاریه و نفرستش عزیزم جونش مهمتره
نهایتا انلاین براش بردار
ای وای امسال واقعا هیچجوره دل و دماغشو ندارم اصلا دلم نمیخواد تواین اوضاع گرونی و شرایط پیش اومده کاش میشد سال دیگه ثبت نام کنن😣
دختر من ۹۹ بدنیا اومد امسال میره کلاس اول نیمه اولی هست
کودکان متولد نیمه دوم ۱۳۹۹ تا نیمه اول ۱۴۰۰ می توانند در مقطع پیش دبستانی 1 و کودکان متولد نیمه دوم ۱۳۹۸ تا نیمه اول ۱۳۹۹ در مقطع پیش دبستانی 2 ثبت نام کنند.
ولی به احتمال زیاد باز غیر حضوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.