۶ پاسخ

پسر من متولد دی ۱۴۰۰هس .
امسال می‌ره پیش یک .
پیش یک اجباری نیس

امسال باید بره پیش2

اختیاریه و نفرستش عزیزم جونش مهمتره
نهایتا انلاین براش بردار

ای وای امسال واقعا هیچجوره دل و دماغشو ندارم اصلا دلم نمیخواد تواین اوضاع گرونی و شرایط پیش اومده کاش میشد سال دیگه ثبت نام کنن😣

دختر من ۹۹ بدنیا اومد امسال میره کلاس اول نیمه اولی هست

کودکان متولد نیمه دوم ۱۳۹۹ تا نیمه اول ۱۴۰۰ می توانند در مقطع پیش دبستانی 1 و کودکان متولد نیمه دوم ۱۳۹۸ تا نیمه اول ۱۳۹۹ در مقطع پیش دبستانی 2 ثبت نام کنند.
ولی به احتمال زیاد باز غیر حضوریه

سوال های مرتبط