۷ پاسخ

شروع تب
حتما تند تند چک کنید
و اگر بالاتر رفت حتما به دکتر مراجعه کنید

هیچ علائم سرماخوردگی نداره فقط داغ یکم

شروع تبه پاشویش کن دیدی زیادش شد شیاف یا استا بده. بروفن هم عالیه

بله شروع تبه

شروع تبه حواستون باشه

اره عزیزم این تب سنج زیر بغلیارو باید یه نیم هم بهش اضافه کنی ک میشه ۳۷.۹ ک نزدیکه ۳۸عه

شروع تب

سوال های مرتبط