ماماناواکسن یکسالگی بچهاتونوزدین چطوریه؟

۱۳ پاسخ

هر کی گفت سبکه الکیه والا بچه من دهنمو صاف کرده

سبک بود ببر بزن چیزی نیس

سبکه

اصلا هیچی نفهمیدم خیلی راحت

شیش روز بعد تب کرد. شب بود خیلی گریه کرد.‌ استامینوفن هم نمیخوره کلا، اومدن شیاف بذارن انقدر ک گریه میکرد درمیومد همش. هیچی دیگه لباساشو کم‌کردم. چند تا کلیپ گذاشتم ببینه، حالش بهتر شد خوابید

سبکه تب نکرد پسرمن فقط شبش پاش درد میکرد تکون نمیداد گریه میکرد بهش استا دادم

برای من یه ماه گذشته نزدم هنوز😐😐

من زدم سبک بود،خداروشکر نه تب کرد نه چیز دیگه ای

ما امروز زدیم،دخترم اولین واکسنشه که انقدر اذیت شد،اونی که به پاش زدن باعث تب و درد میشه گفتن

من امروز زدم ولی گفت تب نکردم استامینوفن بده بخاطر همین نمیدونم تب داره این واکسن یا نه اولش که خیلی گریه کرد نمیتونست راه بره اذیت بود بعدش استامینوفن دادم اوکی شد

راحت سبک

بااینکه سر واکسن های قبلی از بس سخت گذشت میخواستم کلا قید واکسن رو بزنم

خیلی خوبه اصلا تب نکرد بااینکه همیشه بعد واکسن تب میکرد

میگن سبکه

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱ سالگی