۱۱ پاسخ

یه ماهه اول و سوم که فقط باید باهاش کنار بیای ،میتونی حوله رو با اتو گرم کنی بذاری رو لپت دردشو خوب می‌کنه
تو سه ماهه دوم میتونی بری دکتر برات درست کنه فقط بگو برات سر کننده مخصوص بارداری بزنه برای عکسم برو مراکزی که مخصوص بارداری هستن

سیر رنده کن نمک قاطیش کن بزار رو دندونی ک دردمیکنه

بستنی بخورجا میگیره... یا استامینوفن ۳۲۵ بخور.. با نمک مسواک بزن ...

دنتول بزن

دنتول بخر از داروخونه بریز روش آب رو آتیشه
بری دکتر نامه میده برای درست کردن

درد معمولا از عفونت‌ یا اب کشیده ..‌اموکسی سیلین مجازی بخور تا آروم شه

من ۹ماه دندون درد داشتم ماه های اخربا ژل میخکم دردم اروم نمیشددیلوفناک وژلوفن میخوردم انقدر دردداشتم سرمومیکوبیدم به زمین

سلام یه کاغذ دستمالی رو تو دستت مثل لوله کن بعد کدوم دندونت درد میکنه سمت بینیت ببر دود اونو بو کن در جا دندان دردت بره

چندماهته

بروداروخونه ژل میخک بگیربریزرو دندونی که خرابه ۱دقیقه تودهنت نگهداربعداب دهنتوخالی کن دهنتم نشور

برم دکتر هیچ مسکنی نمیزنه ک آرومتر بشه؟

سوال های مرتبط