۶ پاسخ

اره عزیزم ولسه منم دیر افتاد

آره بعضی مواقع دیر میوفتن

تو آب گرم بشین ی رب بیس دیقه. مال من یکی دوتاش مونده بیوفته

منم 35روزگی افتادن اونم دکتر رفتم بهم اسپری داد

من تا 36 روز اخریش افتاد
بخیه های داخلی فک کنم جذبی باشن چندتا بخیه خوردی

مگه نباید بری بکشی؟

سوال های مرتبط