اره عزیزم ولسه منم دیر افتاد
آره بعضی مواقع دیر میوفتن
تو آب گرم بشین ی رب بیس دیقه. مال من یکی دوتاش مونده بیوفته
منم 35روزگی افتادن اونم دکتر رفتم بهم اسپری داد
من تا 36 روز اخریش افتاد
بخیه های داخلی فک کنم جذبی باشن چندتا بخیه خوردی
مگه نباید بری بکشی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.