۸ پاسخ

نوش جونت عزیزم 🤣 قایرات اد 😅😅 حمام دا بیرزادق بولور

من تازه خریدم خوردم😂

تو بارداری میشه کاپوچینوخورد ازاول بارداری نخوردم تالان میترسم خیلیم دلم میخوادچیکلرکنم

اععععع دیشب دلم ازون چی پُف ها با شیر کرده بود😂 نوش جون خودت ونی نیت

تو بارداری میشه نسکافه و اینا خورد مگه اینقد دلم میخواد بخورم اما میترسم

نوش جون خودت تودلیت منم دلم خاس پاشدم اب گذاشتم جوش بیاددرس کنم😅🤦🏻‍♀️😂

واقعا حال داري پا شي بري دوش بگيري
من پسرم بخوابه خودمم خوابم بره ديگه تموم
اسراييل هم بزنه ديگه نميتونه بلندم كنه🤣🤣🤣

منم گشنمه هرچی میخورم سیر نمیشم

سوال های مرتبط