۶ پاسخ

دل رو بزن به دریا و شروع کن
سخت بنظر میاد ولی مهم این اراده کنی و شروع کنی
چند روز سخته بعدش میگی چرا زودتر اینکار رو نکردم
پسر منم خیلی وابسته به شیر بود و بدقلق
ولی شد
فقط باید حوصله داشته باشی و بهانه گیریاشو تحمل کنی

من یهویی گرفتم تدریجی چون بزرگ شده اسیب بیشتری میبینه

عزیزم یهویی نگیر .
کم کم اینکارو انجام بده

سلام شیر خودتو میخوره

الان دیگ تو اوج وابستگیشه باید تدریجی بگیری

من که نتونستم تدریجی بگیرم ۱۰روزه یهو گرفتم با صبرزرد شیرخودمو من میدادم

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۳ سالگی