۸ پاسخ

ن دندون انقد تب نداره احتمالا ویروسیه

ن اینقد تب نمیکنه عزیزم علایم دیگه ای نداره

نه تا این حد نمیره

نه دندون نیس..مرتب تبشو چک کن اگه دیدی داغه ببر دکتر ویروس گوارشی جدید اومده تب اسهال استفراغ داره ما از سه شنبه شب درگیریم شکرخدا ازدیشب بهترشده دخترم

نه تب دندون فقط در حد گرم شدن بدن هست پسر من الان همزمان ۴تا دندون آسیاب درمیاره، تو این مرحله هستیم

ویروس جدید اومده همراه با تب بالا و استفراغ و شکم درد

پسر منم از دیشب سرشب تب داره
ما هم گفتیم نکنه برا دندونش باشه
هرچند ساعت باید استا داد ؟

اره بچم ۳۸.۵ بود

سوال های مرتبط