خانما ساعت ۱۰ استا دادم الان تب گرفتم ۳۷.۵ بود

۲ پاسخ

هر یک ساعت تبش چک کن.ساعت ۲ باز استا بده. یک ساعت بعدش باز چک کن. پایین نیومد شیاف بزن.

تب نداره

سوال های مرتبط