۱۰ پاسخ

تو سطح شیب دار بخابه زیر دوشکش بالشی چیزی بزار شیب دار بشه ب پهلو بزارش اروغشو صددرصد بگیر حتی زد تا ده دقیقه ای باز بالا نگهدار تا هضم شه شیر هم بهش زیاد نده

شیر مادر با شیر خشک سازگار نیس منم میدادم پرتابی استفراغ میکرد قط کردم شیر خودمو

رفلاکس عزیزم ببر دکتر

ببرش دکتر من ۴۲ روزش بود ک برومش خیلی شدید بود .بهش کیدیزول داد روزی ۲.۵ سیسی دوبار و شربت پودری امپرازول روزی نیم سیسی

ب محض اینکه شیر خورد اروغشو بگیر،این کار۹۰درصد جلوشو میگیره،بعدش هم چون معدشون کوچیکه و شیر زیاد میخورن اضافشو پس میدن

رفلاکس داره

باید خیلی مواظب تغذیه ات باشی و اینک کمتر شیر بده زیر یک ماه دارو خوب نیس بخوره

رفلاکس داره ببرش دکتر

منممممم دارمممم ردددددد میدم منممم نمیخوابهههعههههههههههههه

من فهمیدم هر وقت پرتقال بخورم اینجوری میشه ولی ببرش دکتر رفلاکس شدید داره حتما

سوال های مرتبط