۲ پاسخ

اره دختر من داره

دختر من با کم کاری تیرویید به دنیا اومد تا دو سالگی بهش قرص تیرویید دادم بعدش آزمایش دادم خوب شده بود الان یازده سالشه ولی بازم باید چکاب ببرمش چون تیرویید ارثی خودمم دارم

سوال های مرتبط

مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی
مامان تیامین💗آرتین💗 مامان تیامین💗آرتین💗 ۴ ماهگی