ار سانی بیبی میدان 17شهریور تو گوگل بزن آدرس دقیقش هس
من از خیابون خسروی پاساژ فردوسی بیشتر خریدامو کردم…چون قیمتاش هم مناسب بودش هم تنوع خیلی دارن…17شهریور،کامیاب،آرمیتاژ،هرجا ک فکرشو بکنید من رفتم بنظرم خسروی بهتر بودش…
حریر و ابریشم خیلی قشنگن
از فرشته های خدا تو فلاحی 79
پیچ دارن؟
من لباساشو از ارمیتاژ خریدم
یه جا بود تو مجتمع آرمان من دیدم خیلی چیزای ناز داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.