الان هر بچه چقد سهمیه شیرخشک داره درماه؟

۳ پاسخ

بچهای زیر شش ماه ۱۰تا…بالای شش ماه ۸ تا…یکسال به بالا ۶تا

معمولا 8 تا

داروخونه به من گفت ۸تا

سوال های مرتبط

مامان ماهلین وماهورا مامان ماهلین وماهورا ۱۵ ماهگی
مامان گندم بانو مامان گندم بانو ۱ سالگی
مامان نیهان👼💕 مامان نیهان👼💕 ۱۷ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۰ ماهگی