اگه مدرک داشته باشی ک اونجا کار میکردی اره میشه یه کارایی کرد
اگه برات جق بیمه رد میکرده این خودش میشه مدرک
ولی حل چجوری میخوای ثابت کنی ک حقوق و عیدیتو بهت نداده
اگه قرارداد داشته باشی از چک هایی که میگرفتی عکس داشته باشی ی چیزهایی داشته باشی بتونی ثابت کنی احتمال داره بگیری من ۷ سال ی جا کار کردم کلا یازده ماه بیمه ام کرده بود حقوقم و کم میداد اما چون قرارداد ها دست اون بود از چک های حقوق عکس نداشتم نتونستم ثابتکنم
عزیزم قرداد داشتید ،و اینکه هر وقت حقوق میگرفتید امضا میزدید ؟
ان شاءالله ک به حق و حقوقتون میرسید
اره دوسم ولی چن سال طول کشید
بله عزیزم ولی پروسه طولانی داره هم برات بیمه رد میکنن هم اضافه کاری و تمام حقوقت و بهت میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.