۷ پاسخ

نه الان خوب نیس باید الان ۶ وخوردای باشه

بله عزیزم خوبه دختر من واکسن چهار ماهگی ۶۵۰۰ بود

دختر من ۳۶ هفته بدنیا اومد ۲۳۰۰ بود بعد شد ۲۱۰۰ الان یکماهشه ۳۱۰۰ هست

پسر من دنیا اومدنی ۴۳۰۰ بود زردی داشت بچم روز پنجم ۳۸۰۰ شده بود😭
دو ماهگی ۶۵۰۰ بود چهارشنبه واکسن داره ببینم چند کیلوعه🥲
زیاد تپل نیست ولی خداروشکر سالمه قد و وزنش اوکیه

منم ۲۶۴۰ بود .الان ۴ماهشه ۶کیلو.بنظرم وزن بچه خودم کمه

من موقعه دنیا اومدن ۲۴۰۰ بود الان چهارماهشه ۶ کیلو

من پسرم ۲۷۰۰ بود روز پنجم زردی گرفت و دستگاه گذاشتم و رسید یه ۲۳۰۰الانم ۶۲۰۰

سوال های مرتبط