۴ پاسخ

من از اول به پسرم بیومیل میدم خیلیم راضیم وزن دهیشم خوبه

من دارم ۱ماهه میدم خوبه خوشمزس دلوین دوست داره یبوستم نشد وزن دهیشو دکتر گفت خوبه دیگه نمیدونم

من دادم چند ماه خیلی چرب و خوشمزه بود ،یه مقدار یبوست میکرد و وزن دهی نداشت برای دختر من

من قبلا میدادم وزن گیرش عالی بود ولی چون یبوست شد دگتر عوض کرد شیر خشک

سوال های مرتبط

مامان مهر دخت مامان مهر دخت ۱۰ ماهگی