با دستش خو این کار رو نکرده ؟؟
چون من یبار دیدم پسرم این کاررو میکنه
یبارم سرشو باز کرد ریختش رو قالی
هوا میگیره اونت اصولا هوا نمیگیره اصلا نمیدونم چرا اینجوری شده احتمالا سریشو بد جا انداختی
من وز سیسمونی فروش شنیدم که گفتن باید سرشیشه ی بزرگتر بگیری .
مثلا اگه الان شماره ۴ باید شماره ۵ بگیرید.
علتشم گفتن که چون قدرت مکش دهن بچه زیاد شده و حجمی ه میاد کمه اینجوری میشه.
خوب جا نزدی
هوا میگیره بازش کن اوکی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.