۴ پاسخ

عزیزم ابن ستو برات فرستادن دقیقا مثل عکس بود؟ یا فرق داشت؟ً
چثن اکثرا عکسا ژورنالین

عزیزم از این سرهمی ابی رنگه ک‌داخل عکسه کجا سفارش دادین منم واسه عکاسی میخوام

به نظرم لازم نبوده
حتی اون ۱۹ تیکه هم استفاده نمیشه چون بچه خیلی زود رشد میکنه و تو نمیدونی که این حجم لباس اندازش میشه اصلا یا نه
من نوزادی زیاد نگرفتم

چون تو عکاسیش بانمک میشد گرفتم
و میگم نکنه زیاده و نپوشه؟
سایز 0_۳ رو تا سه ماهگی جوابه یا نه؟

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد