۲ پاسخ

منم دارم عزیزم تقریبا هر روز ولی دکترم گفت طبیعیه نگران نباش ترشح هستش برای منم بی بو بی رنگ‌بعضی وقتا فکر میکنم ادرارم ریخته

اون طبیعیه عزیزم
تو هفته شما نشتی کیسه اب امکانش یک در هزاره

سوال های مرتبط