خانومای شیرازی کسی بیمارستان مادر کودک غدیر زایمان کرده؟

۲ پاسخ

خودمم میخوام برم کوثر

من بیمارستان فرهمند فر بودم ولی یادمه یه خانومی بود مادر و کودک رفت تو مطب باهاش اشنا شدم

سوال های مرتبط