۱۱ پاسخ

انشالا به سلامتی نی نی کوچولو رو بغل میگیری🥰🥰🥹

منم فردا زایمانمه ترس همه ی وجودمو گرفته🥲

ب سلامتی
انشالله صحیح و سالم زایمان کنی عزیزم
واسه ماهم دعا کن♥️♥️

واییی حس میکنم خیلی حس خوبیههه الان بهش فکر میکنم یجوریم میشهه الهی که به بهترین نحو بگذره و صحیح و سلامت نی نی تو بغل کنی🥹😍😍😍😍

اصلا نترس زایمان اون غولی نیست ک تو ذهنمون ساختیم:))
ب بعدش فکر کن ک نی نی و بغل میکنی و میری خونه

ب سلامتی باشه😍 دعا کن منم هم هفته شما زایمان کنم🥹

خیلی حس خوبیه اصلا نترس عزیزم نی نینیتو سالم بغل میکنی انشاللع

خوشبحاااالت خوااهر
فکر اینکه میخوای نی نی قشنگتو زودتر بغل بگیری کن
چقدر شیرینه
خودت آماده کن یه مامان قوی😍😍

فقط به این فکر کن که داره یه فرشته از وجود خودت میاد توی اغوشت که همه چیزش تویی😍😌

خوش بحالت واقعا😁

خوووشبحالت

سوال های مرتبط

مامان گردو👶🏻💙 مامان گردو👶🏻💙 ۵ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی