بسلامتی عزیزم سزارین بهتر از طبیعی همین ک چهار پنج ساعت درد نمیکشی جیغ نمیکشی عالیه سر پسر اولیم اینقد جیغ و هوار هوار کردم چهار ماه فقط اب و چایی میخوردم گلوم فقط خشک بود همین واژن تو ۱۰ بخیه نمیزنن عالیه توکلت ب خدا باشع ایشاالله ک نی نی تو صحیح و سالم بغل بگیری
منم فردا صبح باید برم ، خیلیییی استرس دارم😣
منم دقیقا پس فردا زایمانمه
هم خوشحالم هم ترس🤭
عزیزم چه حس خوبی ..🥰😍انشاالله زایمان راحتی داشته باشی التماس دعا 😘🙏🙏
بسلامتی
انشالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم
ایشالا به سلامتی و دل خوش زایمان کنی عزیزم ، نی نی رو بغل کنی ❤️
هیچ نترس سزارین عالیه اصلا درد نداره من ۱۷اسفند زایمان کردم فقط از اتاق عمل تااوردن بیرون روتخت سریع دوتا شیاف بزار هر دوساعت بزاری اصلا درد نداری
ان شاءالله که هر دوتاتو خودت وبچت صحیح وسالم باشید
بسلامتی زایمان کنی
بسلامتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.