۱۶ پاسخ

انشالله بسلامتی بغلش میگیری عزیزم

منم استرس دارم دل پیچه گرفتم طبیعی ام درد هم ندارم

خوش بحالت فردا زایمان میکنی.ماچی☹️

اصلا به جنگ فکر نکنید خیلی دنبال اخبار نباشید ماباید آرامش داشته باشیم بچه هامون گناه دارن خدا هرچی بخواد همون میشه دست ماهم نیست

خوشبحالت که فردا زایمان میکنی راحت میشی

اگه سزارینی هستی اصلا نترس ترس نداره گلم من خودم سزارین بودم شدید استرس داشتم ولی نمی ارزه به استرسش

به لحظه بغل کردنش فکر کن عزیزم استرس واس چی من نشستم منتظر دردم بیاد تو که روزت مشخصه

استرس نداشته باش عزیزم بده برات 'توکل کن به خدا ایشالله فردا به خوشی زایمان میکنی برمیگردی'اتفاقا بهتر زودتر بچتو به دنیا میاری میاریش پیش خودت از زایمان راحت میشی تو این شرایط

خوبه ک فردا
ما چی بگیم که تا عید معلوم نیس چخبر باشه و بچهامون چجوری بدنیا بیان

منم ازتنهای پسفردا زایمانه شانس ک نداریم بدبخترازینیم ک شوهرزبون نفهم داریم پول داشتیم نذاشت برم خصوصی اون دولتی دوروز دیه س

منمممممم خیییییییلی استرررس دارم سه شنبه زایمانمه

من دارم سکته میکنم

الهی 🥴 منم هفته دیگه شنبه زایمانمه زایمانمه 😥

چند هفته ای دقیقا

خدا کنه قبل اینکه مارو بزنن بزام

نگران نباش عزیزم
انشالله به سلامتی زایمان کنی ♥️🥰

سوال های مرتبط

مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان دخترم و نی نی مامان دخترم و نی نی ۵ ماهگی
مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوقا🌰🫀 مامان فندوقا🌰🫀 ۱۰ ماهگی