انشاالله راحت زایمان کنی ولی اینهمه زاییدن اگه زاییدن سخت بود و غیر قابل تحمل کسی دوتا سه تا نمیشد بچه هاش
بسپار بخدا یه راحتی بزایی که سال دیگه باز حامله ایی
منم شنبه ختم بارداریم از استرس دارم میمیرم،مامانمم فوت کرده ایقد کمبودش کنارم حس میکنم تا میخوابم میاد خوابمم😭😭😭🖤💔
چه بترسی چه نترسی راهیه که باید بری پس بهتره لذت ببری اینهمه ادم رفتن زایمان کردن اصلا درد نداره نگران نباش
وایییی درکت میکنم منم خیلی میترسیدم شب همه خوابیدن من تا خود صبح بیداربودما ولی راحت بود اابت سز بودم .
انشالله زایمان راحتی داشته باشی❤️
عزیزم ماروهم دعا کن
خیلی راحته اصلن نگران نباش
آمپول بی حسی رو همه میگفتن سخته خیلی اذیت میشی و اینا
ولی کلن همش ک.....شعر بود خیلی راحت بود
طبیعی یا سز
عزیزم به سلامتی 😍
دیونه ذوق کنننن دلت میاد بحای ذوق استرس داریی😍
بسلامتی انشالله
سزارینی
من طبیعی زایمان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.