سخت نیس بستگی ب واکنش بدن خود بچه داره نگران نباش
نه خیلی خوبه
خوب بود
نه سخت نیست
ولی یک هفتهی بعد پسرم خیلی خیلی سخت مریض شد. حالا نمیدونم به اون ربطی داره یا نه ولی از خیلیها هم شنیدم که بعد واکسن یکسالگی بچههاشون مریض شدن
اصلا اذیت نداره
نه خیلی راحته،یک سال ونیم سخته
یک راحته یک سال و نیم پادرد شدیدی داره بحدی بچه نمیتونه راه بره
خیلی راحت بود واسه دخترم
پسر من خیلییییییی گریه کرد و یکم تب کرد
بچم اذیت شد
همه میگفتن راحته
راحت و سبک
نه مثل واکسن چهارماهگیه اذیت نمیشن
اصلا ، راحت ترين واكسن همين يكسالگي هست 🌸
نه اصلا
آریا اصلا تب هم نکرد، اما من برای اطمینان بهش استامینوفن دادم
خیلی راحت و سبک بود
راحته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.