۱۲ پاسخ

سلام عزیزم شما تو یکی از تاپیکا که واسه یکسال پیش هست گفته بودین دخترتون رفلاکس داشته و چند وقتی استپ وزنی داشته چیکار کردین ک خوب شد الان وزنگیری دخترتون خوب شده میشه لطفا جواب بدین من الان دخترم هم رفلاکس داره هم وزنش استپ کرده نمی‌دونم چیکار کنم هرچی هم میخوره اذیتش میکنه

سلام عزیزم واکسن زدی چطوری بود اذیت نکرد نینی🥺

شکر خدا دخترم نفهمید اصلا

بخدا کاش همه واکسن ها مثل واکسن یک سالگی بودن

خیلی سبکه.اصلا چیزی نفهمیدیم ما
دختر من سر واکسنای قبلی خیلی اذیت شد ولی ابن هیچی

سبک و راحت . اصلا نگران نباش

خیلی سبک

سبک حتی استا هم نمیخاد

دختر من که اصلا حس نکرد

وای من هنوز نزدم😥

سبکه عزیزم اصلا تبم ندارههه

سبکه اصلا نگران نباش
سبک ترین واکسنه

سوال های مرتبط