۳ پاسخ

نه عزیزم بنظر من که خیلی راحت تر از واکسنای قبلیش بود خداروشکر اصلا اذیت نشد

ولا من بچه قبلیم زدن خیلی سنگین بود

دوتا یکی یه پا یکی دست خیلی سبک و راحته

سوال های مرتبط

مامان رایان👼🏻💛🐣 مامان رایان👼🏻💛🐣 ۱۲ ماهگی
مامان لیانا🎀 💫 مامان لیانا🎀 💫 ۱۵ ماهگی
مامان فرهان💚👼 مامان فرهان💚👼 ۱ سالگی
مامان پناه جوجم🩷👼🏻 مامان پناه جوجم🩷👼🏻 ۱ سالگی