واکسن یک‌سالگی چند تاست و از کجاست ؟

۶ پاسخ

یه دونه تو بازوی سمت راست میزنن
دختر من هیچ علائمی نشون نداد فقط رون های پاش چند تا دونه زد

اگر قبلا پنوموکوک هم براش زدن یک سالگی هم میزنن
ک میشه یکی به دست یکی هم به پا
اگرم قبلا نزدن که فقط یکی به دست

یدونه به دست
نه تب نه بی قراری هیچی نداشت

ب بازو میزنن فکنم یکی هس

سخته؟

یکی به دست

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان پسری 💙 مامان پسری 💙 ۱ سالگی
مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 ۱ سالگی