واکسن یکسالگی سخته؟؟چند تاس و کجا میزنن؟

۶ پاسخ

راحته یدونه ب بازو

دوتا بود یکی به دست راست یکی هم به پا سخت هم نیست

یکی به دست راست اصلنم سخت نیست

چرا بعضیا میگن دوتا ؟؟؟🥴

اصلا سخت نیست عزیزم تب هم نداره کمپرس هم لازم نیست فقط یدونه ست به دست راست

دو تاس یکی پا یکی دست زدیم اومدیم خونه قطره دادم خوابیده فعلا

سوال های مرتبط

مامان بچه رئیس🩵👶🏻 مامان بچه رئیس🩵👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان دلارز مامان دلارز ۱۲ ماهگی
مامان شکلات 🩵 مامان شکلات 🩵 ۱ سالگی