۵ پاسخ

یکیش تو دست یکیش تو پا

یکی دستش زدن یکی پا نه سخت نبود فقط وقتی زد یکم اذیت شد

یکی دست یکی پا
سخت نیس فقط موقع زدن اذیت میشن

یکی پا یکی دست
واسه پسرم سخت نبود پاراکید هم ندادم تب نداشت

تو جفت پاهاش نه اصلا سخت نیست

سوال های مرتبط

مامان علی 🧸 مامان علی 🧸 ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان امیرعلی👶🏻❤️ مامان امیرعلی👶🏻❤️ ۱ سالگی
مامان دوقلوها🪻🪻 مامان دوقلوها🪻🪻 ۱۴ ماهگی