من واکسن زدم بعد یک هفته بعدش آزمایش دادم
تو آزمایش مشخص شد کم کاری تیزویید داره باز تکرار کردم پس فردا جوابش میاد خداکنه کم کار نباشه
من همونجا بهداشت بهم گفت یک سالگی چکاپ داره همینجا دکتر هست میری واکسن زد بعد اتاق بقلی رفتیم چند تا سوال پرسید و تمام . دکتر شما کار دیگ کردن یا در همین حد بوده؟؟؟
دکترش گف اول چکاپ بعد واکسن
واکسن زدم بعد بردم چکاب
چجوری باید چکاپ بشه مگ پیش ما کسی نمیگ چکاپ کنین پس 🥺
تازگیا بردمش چکاپ دکترش گفت قبل واکسن
دیروزبردم چکاپ فردام واکسن داره
من میخام اول ببرمش چکاپ پیش دکترش بعد واکسن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.