۵ پاسخ

من حتی کمپرسم نذاشتم

راااحت

بهترین واکسنی که بچه داره همینه

هیچی نیست خیلی راحت

راحت و بی درد ترین واکسنه

سوال های مرتبط

مامان :)...اریا.... مامان :)...اریا.... ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۷ ماهگی
مامان شاه پسر👑 مامان شاه پسر👑 ۱ سالگی
مامان نخود فرنگی 🍈 مامان نخود فرنگی 🍈 ۱ سالگی