خانما واکسن یکسالگی سخته؟

۶ پاسخ

اصلا

به شدددت سختتت الان دارم دورشو میگذرونم از ۶ تا ۱۲ روز بعد واکسن علائمش رو نشون میده انشالله برا شما سبک باشه

نه اصلا سخت نیست همون جا موقعه زدن گریه میکنن و تموم میشه فقط دختر من از دیروز که واکسن شو زدم بی اشتها شده هیچی نمیخوره نمی‌دونم بخاطر واکسن یا نه

یک‌سالگی خیییبلی راحت خواهرم گفت یعنی هیبیبیچ در عوض یکسال و نیم خییلی سخته

میگن راحته

نه همه میگن به شدت راحته

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مامان علی 🧸 مامان علی 🧸 ۱ سالگی
مامان کایان مامان کایان ۱ سالگی
مامان مانیا😍 مامان مانیا😍 ۱۳ ماهگی
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان امیرعلی👶🏻❤️ مامان امیرعلی👶🏻❤️ ۱۸ ماهگی