خانما واکسن یک‌سالگی چجوریاس؟؟

سخته یا راحت میگذره

۸ پاسخ

نه تب داره نه کمپرس سرد گرم هیچی فقط لحظه زدن بچه گریه میکنه عضلانیه دو تا پا

هیچی حس نمیکنید

راحتتتتتتتتتتتت😊

راحته تنها واکسنیه که اذیت نداره بچه تبم نمیکنه

خیلی راحته خداروشکر

آب خوردنه

دختر من که تا دو روز پادرد داشت و گریه کرد

خیلی خیلی راحت

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۲ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مامان علی 🧸 مامان علی 🧸 ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی
مامان کایان مامان کایان ۱ سالگی
مامان مانیا😍 مامان مانیا😍 ۱۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی