سلام خانما واکسن یکسالگی خوبه یا سخته؟

۶ پاسخ

کمی تب میکنه

خیلی سبک ن نیاز ب قطره هس ن کمپرس

خیلی راحت و سبکه

خیلیا رو دیدم گفتن سبکه و راحت

رااااااااااااااحت نه تب نه هیچی
فقط خود واکسن اون لحظه که سوزن میزنه درد داره بچه
من که کیسه آب گرم و سرد هم نزاشتم

ن واکسن راحتیه

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مامان علی 🧸 مامان علی 🧸 ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی
مامان کایان مامان کایان ۱ سالگی
مامان مانیا😍 مامان مانیا😍 ۱۳ ماهگی
مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۲ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی