ن اصلا خیلی سبکه
دخترمن یک هفته تب داشت خیلی اذیت شد ان شاالله واسه کوچواو ی شماآسون باشه
نه خیلی خوبه من بچه اولم اصلا نه تب کرد نه درد داشت
سلام نه عزیزم راحت ترین واکسن
فک کن اصلا واکسن نزدی برای پسرم اولی که زد اصلا متوجه نشد برای دومی همون لحضه گریه کردساکت شد بعدش هم نه تب نه درد نه بیقراری
نه راحت بود براما
برا من وحشتناک بود از همه واکسنها بدتر بود تازه بعد 3 روز بچم شروع به تب کرد دقیق 3,4 روز تب کرد دو دفعه بردم دکتر
نه اصلا سخت نیست
نه اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.