خانما واکسن یکسالگی سخته ؟؟؟

۹ پاسخ

ن اصلا خیلی سبکه

دخترمن یک هفته تب داشت خیلی اذیت شد ان شاالله واسه کوچواو ی شماآسون باشه

نه خیلی خوبه من بچه اولم اصلا نه تب کرد نه درد داشت

سلام نه عزیزم راحت ترین واکسن

فک کن اصلا واکسن نزدی برای پسرم اولی که زد اصلا متوجه نشد برای دومی همون لحضه گریه کردساکت شد بعدش هم نه تب نه درد نه بیقراری

نه راحت بود براما

برا من وحشتناک بود از همه واکسنها بدتر بود تازه بعد 3 روز بچم شروع به تب کرد دقیق 3,4 روز تب کرد دو دفعه بردم دکتر

نه اصلا سخت نیست

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مامان علی 🧸 مامان علی 🧸 ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی
مامان کایان مامان کایان ۱ سالگی
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان امیرعلی👶🏻❤️ مامان امیرعلی👶🏻❤️ ۱۸ ماهگی