خانما واکسن یکسالگی سخته امروز پسرمو میبرم

۹ پاسخ

نه خیلی سبکه

نه خیلی سبک بود بهترین واکسن بود

من واکسن دوقلوهارو زدم اولین واکسنی بود ک ایقد راحت بود

خیلی راحته ولی مواظبش باش
پسر من فقط نیم ساعت تب کرد ولی با بروفن سر وقت اصلا اتفاقی نیفتاد خداروشکر

خیلی راحته

نه اصلا سخت نیست

اصلا من چند روز پیش زدم تبم نکرد

نه خییییلی سبکه

میگن سخت نیست

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مامان علی 🧸 مامان علی 🧸 ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی
مامان کایان مامان کایان ۱ سالگی
مامان مانیا😍 مامان مانیا😍 ۱۳ ماهگی