نه خیلی سبکه
نه خیلی سبک بود بهترین واکسن بود
من واکسن دوقلوهارو زدم اولین واکسنی بود ک ایقد راحت بود
خیلی راحته ولی مواظبش باش
پسر من فقط نیم ساعت تب کرد ولی با بروفن سر وقت اصلا اتفاقی نیفتاد خداروشکر
خیلی راحته
نه اصلا سخت نیست
اصلا من چند روز پیش زدم تبم نکرد
نه خییییلی سبکه
میگن سخت نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.