۸ پاسخ

خیلی سبکه

خیلی راحته

نه رااااحته راحت نگران نباش

سلام.من که پرسیدم همه گفتن واکسن سبکی هس وتب نداره.
پسرمن امروز زد.تاالان خداروشکر مشکلی نداسته.یه کوچولو پاش درد میکرد که استا دادم

دوتا هس

نه خیلی راحته

دوتا ، یکی دست یکی پا.
پسرمن سه روز بعدش تب کرد . در کل سبک بود سخت نیس

سبک ترینه
یه دونه دست
یه دونه پا
من پریزوز زدم حتی استا هم ندادم. تبم نکرد

سوال های مرتبط

مامان سلین جون مامان سلین جون ۱۳ ماهگی
مامان شکلات 🩵 مامان شکلات 🩵 ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان آرشا مامان آرشا ۱ سالگی