۳ پاسخ

سلام ۲ تا داخل پای سمت راستش زد نه از همه راحتره حتی گف نمی‌خواد پراکید بدی اگه تب کرد بدع فقط موقع زدنش گریه کرد قرمز شد بمیرم براش🥺🥺

من دو سه روزه زدم فعلا که نه تب کرده نه اذیت شده

سلام عزیزم نه اصلا سخت نیست دوتاست یکی دست و یکی پا

سوال های مرتبط

مامان شکلات 🩵 مامان شکلات 🩵 ۱ سالگی
مامان آرشا مامان آرشا ۱ سالگی
مامان بچه رئیس🩵👶🏻 مامان بچه رئیس🩵👶🏻 ۱۴ ماهگی
مامان هدیه خدا ( آنیلا) مامان هدیه خدا ( آنیلا) ۱ سالگی