واکسن یک سالگی سخته؟چن تاس ؟کجاها میزنن

۱۰ پاسخ

دوتا
دست پا
میگن راحته

اصلا انگار نه انگار که واکسن زده بچه

عزیزم حتی ۱۸ ماهگیم سخت نبود به حرفاتوجه نکن🫠

خیلی راحته...من تازه برای پسرم زدم
دست راست و پای چپ
نگران نباش

۲تت عزیزم سبک نرین واکسن

وای عالیه رااااحت

اصلا سخت نیس نیاز ب هیچی نداره

سخت نبود

نخیرم اصلا سخت نیست
مگه خدای نکرده میخوان بچه را از کوه پایین بندازن همه که شبیه هم نیستن
سیستم بدن متفاوتن

من تازه 1 ساعته زدم
2 هس یکی دست یکی پا
تا الان که خداروشکر انگار مشکلی نیس راحته

سوال های مرتبط