۵ پاسخ

اصلا فکرش نکن مگه نوک سوزن که بزنن درد داشته باشه فقط

دوتا دیروز پسرمن زد

یکی تو دست اصلا تا بچه میاد بفهمه تموم شده خیلی راحته بعدشم درد چیزی نداره

پسر من ۱۰ روز واکسن ۱ سالگیش زد ۱ دونه اس رو دستشم میزنه خیلی راحت اصلا نیاز ب مراقبتم. ندار

خیلی راحته
ی دونه

سوال های مرتبط

مامان بچه رئیس🩵👶🏻 مامان بچه رئیس🩵👶🏻 ۱۴ ماهگی
مامان آرشا مامان آرشا ۱ سالگی
مامان شکلات 🩵 مامان شکلات 🩵 ۱ سالگی