خانما واکسن یکسالگی چن تاس و کجاها زده میشه؟

۳ پاسخ

من امروز پسرم واکسن زدن دوتا بود یکی دست یکی پا

دو تا یکی دست یکی پا
واکسن راحتیه نگران نباش
تب ندارع ولی برا اینکه درد واکسن کم بشه استامینوفن بهش هر چهار ساعت بده

سلام دوتا یکی توی دست و یکی توی پا

سوال های مرتبط

مامان شکلات 🩵 مامان شکلات 🩵 ۱ سالگی
مامان بچه رئیس🩵👶🏻 مامان بچه رئیس🩵👶🏻 ۱۴ ماهگی
مامان آرشا مامان آرشا ۱ سالگی
مامان لنا👼❤️ مامان لنا👼❤️ ۲ سالگی