۵ پاسخ

خداروشکر

خیلی سبکه تب هم نداره

میگن درد ندارن بچا گریه نمیکنن راسته؟

سلام پسر من که تب نکرد اینسری خیلی راحت بودم

دو تا یکی دست یکی پا
زیاد نه

سوال های مرتبط

مامان شکلات 🩵 مامان شکلات 🩵 ۱ سالگی
مامان آرشا مامان آرشا ۱ سالگی
مامان آقا کوچولو👶🏻 مامان آقا کوچولو👶🏻 ۲ سالگی