واکسن یک سالگی چند تاست و سخته واکسنش ؟؟؟

۵ پاسخ

یکی اونم دست راست

دوتا بود برای دختر من یکی دست یکی پا

یکی بهم گفتن تودستش سخت هم نیس

میگن که سبکه

اگه پنوموکوک هم زدی دوتا یه دست یه پا

سوال های مرتبط

مامان تربچه🍼 مامان تربچه🍼 ۲ سالگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان شاهان💙👼🏻 مامان شاهان💙👼🏻 ۲ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان مامان پسته مامان مامان پسته ۲ سالگی
مامان Elina Janam🩷🫀 مامان Elina Janam🩷🫀 ۲ سالگی