واکسن یک سالگی سخته مامانا9

۷ پاسخ

اصلاااا
فقط موقع زدن گریه میکنه و تمام

استا هم نمیخواد اصلا انگار نه انگار واکسن میزنن

باز باید استامینوفن بدیم؟

ن اصلا دخترم امروز زدیم

نه میگن 18ماهگی سخته

دخترمن گریه ام نکردنفهمیداصلا

خیلی سبکه عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان جوجه فندقی مامان جوجه فندقی ۱۱ ماهگی
مامان جوجه فندقی مامان جوجه فندقی ۱۱ ماهگی
مامان بَشه مامان بَشه ۱ سالگی
مامان ماهلین🌸🎀 مامان ماهلین🌸🎀 ۲ سالگی
مامان ❤️حسنا و حلما❤️ مامان ❤️حسنا و حلما❤️ ۱۲ ماهگی