واکسن یکسالگی چند تاست؟

۵ پاسخ

چرا همه میگن دست؟برای پسر من یکی پای راست بود یکی پای چپ mmr و پنوموکوک

دوتا عزیزم هواست پاشه یه MMR هست و یه پونوموکوک
مثل من نشه واسه بچم یکی زدن و بعداز دوماه فهمیدن دوتاس با داد و بیداد دومی رو به بچم زدن نگو قایم میکنن میفروشنش اون پونوموکوک رو

دوتا دست و پای راست

دوتا عزیزم یکی بازو یکی ران

دوتا یکی دست یکی پا هردو سمت راست

سوال های مرتبط

مامان فرهان💚👼 مامان فرهان💚👼 ۱ سالگی
مامان رایان👼🏻💛🐣 مامان رایان👼🏻💛🐣 ۱۲ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۲ سالگی