چرا همه میگن دست؟برای پسر من یکی پای راست بود یکی پای چپ mmr و پنوموکوک
دوتا عزیزم هواست پاشه یه MMR هست و یه پونوموکوک
مثل من نشه واسه بچم یکی زدن و بعداز دوماه فهمیدن دوتاس با داد و بیداد دومی رو به بچم زدن نگو قایم میکنن میفروشنش اون پونوموکوک رو
دوتا دست و پای راست
دوتا عزیزم یکی بازو یکی ران
دوتا یکی دست یکی پا هردو سمت راست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.