۵ پاسخ

درخواست دادم برات عزیزم

من امروز زدم خوب بود خدارشکر زیادسخت نیست

خیلی راحته ففط اون لحظه دردشون میاد

دوتا
یک رو بازو یکی روی ران
نه نگران نباش برای اکثر بچه ها خیلی راحته

ی دست ی پا نه خیلی سبکه

سوال های مرتبط

مامان فرهان💚👼 مامان فرهان💚👼 ۱ سالگی
مامان لیانا🎀 💫 مامان لیانا🎀 💫 ۱۵ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۲ سالگی