۵ پاسخ

من امروز زدم
دوتا بود
دست راست و پای چپ

برای دخترمن دوتاپاروزد هرچی گفتم‌همه یه دست یه پازدن انگارنه انگار

یکی دست راست یکی هم پا پسر من دیروز زد نه قطره دادم نه تب کرد نه حتی حوله گذاشتم اصلا انگار نه انگار واکسن زده همش استرس داشتم باید ۱۷ فروردین میبردم بزنه اما از استرس دیروز بردم خیلی خوب بود فقط گفت یک هفته بعد از واکسن ابریزش بینی میگیره ممکنه یک سرما خوردگی خفیف بگیره

یکی دست یکی پا

دوتاست گلم

سوال های مرتبط

مامان لیانا🎀 💫 مامان لیانا🎀 💫 ۱۵ ماهگی
مامان فرهان💚👼 مامان فرهان💚👼 ۱ سالگی
مامان رایان👼🏻💛🐣 مامان رایان👼🏻💛🐣 ۱۲ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۲ سالگی