من امروز زدم
دوتا بود
دست راست و پای چپ
برای دخترمن دوتاپاروزد هرچی گفتمهمه یه دست یه پازدن انگارنه انگار
یکی دست راست یکی هم پا پسر من دیروز زد نه قطره دادم نه تب کرد نه حتی حوله گذاشتم اصلا انگار نه انگار واکسن زده همش استرس داشتم باید ۱۷ فروردین میبردم بزنه اما از استرس دیروز بردم خیلی خوب بود فقط گفت یک هفته بعد از واکسن ابریزش بینی میگیره ممکنه یک سرما خوردگی خفیف بگیره
یکی دست یکی پا
دوتاست گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.