۲ پاسخ

من چند روز پیش زدم برای دخترم یکی تو دست یکی توی پا اصلا حتی تبم نداره

من شنیدم دوتاست میگن اذیت نمیشه خودمم نزدیکه خیلی استرس دارم

سوال های مرتبط

مامان فرهان💚👼 مامان فرهان💚👼 ۱ سالگی
مامان لیانا🎀 💫 مامان لیانا🎀 💫 ۱۵ ماهگی
مامان رایان👼🏻💛🐣 مامان رایان👼🏻💛🐣 ۱۲ ماهگی