۷ پاسخ

اصلن اینقدر راحت بود واسه بچه من که اینقدر بدنش واکنش نشون میداد

خیلی سبگع من حتی حوله گرم‌هم‌نزاشتم
سردو ۴بارگزاشنم

اصلا فقط چون هم تو دست هم تو پا میزنن بچه یکم میترسه و یکی دوساعت اول بچه از ترسش نمیزاره کسی دست به دستش بزنه خودشم میترسه درد بگیره دستش زیاد تکون نمیده گ بعد دوساعت کل خونه رو بهم میریزه

اصلااا خیلی خیلی سبکه

اصلا خیلی سبکه

اصلا و ابدا انگار هیچی نزده

اصلااااا

سوال های مرتبط

مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی
مامان دختر زیبای من💞 مامان دختر زیبای من💞 ۲ سالگی